У школи постоје и функционишу:
o Тим за Школски развојни план у саставу:
- Горан Николић, директор
- Драгана Јевремовић, педагог, координатор тима
- Марија Станојевић, социолог
- Бојана Павловић, проф. географије
- Славица Симић, проф. рачуноводства
- Бранислав Ћаћић, проф. правне групе предмета
- Даница Исаиловић, проф. српског језика
- Србољуб Ђурђевић, председник Школског одбора
(Активности и одступања од Школског развојног плана приказана су Анексом школског развојног плана, који је посебан документ.)
o Тим за самовредновање и вредновање рада школе
o Тим за планирање и израду Школског програма, чији је задатак планирање и израда Школског програма за наредни период
o Тим за инклузију
(Програм рада је посебан документ и налази се у стручној служби.)
o Тим за заштиту ученика од насиља, злостављања и занемаривања
Програм сарадње са друштвеном средином
Сарадња са родитељима
Сарадња с родитељима се остварује кроз индивидуалне разговоре, родитељске састанке и Савет родитеља. Са родитељима сарађују сви запослени који су укључени у васпитно-образовни рад (одељенске старешине, професори, стручна служба, секретар и директор).
Сарадња са родитељима оствариће се преко месечних родитељских састанака: пет редовних за анализу успеха и васпитно-образовног процеса у школи, а по потреби и преко ванредних родитељских састанака. Преко Савета родитеља – тј. одређених комисија о битним питањима ученичког стандарда, живота и рада у школи – сваког месеца. Преко трибина за родитеље. Преко одређених акција и манифестација у смислу материјалне помоћи школи и на културном плану.
Сарадња са осталим организацијама и институцијама
1. Сарадња са школама
Школа ће остварити повезивање са осталим средњим школама око заједничких акција и програма. Планирају се узајамне посете о Дану школе, као и међусобне посете око спортских такмичења ученика.
2. Сарадња са Здравственим центром
Из Здравственог центра долазе стручна лица за обављање систематских, здравствених и стоматолошких прегледа.
3. Сарадња са Центром за социјални рад
Посебна сарадња са Центром се остварује у вези са породицама и ученицима са социјалним статусом. Осим ове сарадње, ученици правне струке обављају професионалну праксу.
4. Сарадња са Службом унутрашњих послова
Сарадња са овом службом остварује се кроз превенцију, откривање и сузбијање малолетничке деликвенције. Укључивање МУП-а у поједине активности школе (екскурзије, манифестације са великим бројем учесника, завршетак године...).
5. Сарадња са Министарством просвете, науке и технолошког развоја на општинском, окружном и републичком нивоу по свим питањима просветне струке, ради испуњења циљева и задатака предвиђених од стране МП, као и иновирања и осавремењавања рада и живота у школи.
6. Сарадња са локалном самоуправом – континуирано током целе школске године, поводом спортских, културних и других манифестација које су у организацији са локалном самоуправом; информисање локалне заједнице о актуелним потребама школе путем конкретних иницијатива, предлога и пројеката с циљем унапређења рада. Као знак сталности, објективности и принципијелности, локална самоуправа учествује у награђивању ученика на крају наставног периода.
7. Сарадња са културним установама у граду и Републици
По договору са Културним центром, једном месечно ученици ће посећивати позоришне, биоскопске и сличне представе. Посете Музеја биће око сваке нове поставке и потребе извођења часа у самом Музеју (што је предвиђено Програмом рада наставника). Музеј наиве ће бити посећен за време редовних часова ликовне културе.